Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Performance optimisation of turbocharged engine for Formula Student
Špičák, Milan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the Powertrain choice evaluation for Formula Student car, building a reliable computational model by using an advanced testing equipment. The work is than focused on preparing the testing conditions, testing itself and also calibration of the Engine Control Unit to be able to validate the simulations as well as set the engine to run efficiently and reliably in hard racing conditions. It is part of the complex project developing turbocharged single-cylinder engine for TU Brno Racing team.
Multifunkční volant Formule Student
Paulus, Luboš ; Štohl, Radek (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zobrazovací jednotky pro multifunkční volant Formule Student. Zobrazovaná data na této jednotce jsou přenášená po RS232 nebo CAN sběrnici z řídicí jednotky formule do mikrokontroléru. Nejdříve je třeba zjistit, jaké jsou nezbytné informace pro řidiče a v jaké formě budou zobrazovány, aby byli pro řidiče přínosné a dostatečně čitelné. Z tohoto vyplývá další bod, kterým je vhodná volba zobrazovacích prvků, jež budou na volantu použity. Následuje vytvoření návrhu a konstrukce zobrazovací jednotky.
Řízení spalovacího motoru v prostředí LabView
Adamec, Vojtěch ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením vznětového spalovacího motoru. Cílem práce bylo na základě zpracované rešerše vypracovat přehled způsobů řízení vznětových spalovacích motorů, vypracovat algoritmus pro řízení šestiválcového vznětového motoru a následně jej naprogramovat v prostředí LabView. Práce popisuje i kalibraci snímačů a řídicí jednotky motoru. Závěrem byl algoritmus vyzkoušen pomocí naprogramovaného generátoru signálů a osciloskopu.
Měření výkonu motoru vybraných osobních automobilů na válcové zkušebně
JIRKA, Jan
Cílem uvedené bakalářské práce bylo stanovit výkonové parametry motoru u vybraných osobních automobilů před a po provedení softwarové úpravy motoru tzv. chiptuning. Pro pokus byly vybrány tři osobní automobily (Škoda Octavia, Kia Ceed GT-line a Škoda Superb), u kterých se výkonové parametry motoru stanovily pomocí dynamometrů. U Škody Octavie bylo změřeno 94 kW a 301 Nm. Od továrních hodnot se dosáhlo zvýšení výkonu o 45 % a točivého momentu o 43 %. Při měření Kia Ceed GT-line byl stanoven výkon na 135,3 kW a 261 Nm. Zde byl zaznamenán nárůst výkonu motoru o 31 % a točivého momentu o 8 %. V případě Škody Superb byl naměřen výkon 162,6 kW a 445,4 Nm. U tohoto vozidla došlo taktéž ke zvýšení výkonu o 15 % a točivého momentu o 11,5 %. Závěrem lze říct, že hodnoty výkonu a točivého momentu se po provedení chiptuningu zvýšily.
Řízení spalovacího motoru v prostředí LabView
Adamec, Vojtěch ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením vznětového spalovacího motoru. Cílem práce bylo na základě zpracované rešerše vypracovat přehled způsobů řízení vznětových spalovacích motorů, vypracovat algoritmus pro řízení šestiválcového vznětového motoru a následně jej naprogramovat v prostředí LabView. Práce popisuje i kalibraci snímačů a řídicí jednotky motoru. Závěrem byl algoritmus vyzkoušen pomocí naprogramovaného generátoru signálů a osciloskopu.
Ŕídící jednotka motoru typu FADEC
Buchta, Ondřej ; Janhuba, Luboš (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem řídicí jednotky typu FADEC, jejích komponentů a funkcí a popisem požadavků na certifikaci řídicí jednotky typu FADEC. Na závěr práce je proveden ideový návrh architektury systému FADEC pro pístový letecký motor.
Performance optimisation of turbocharged engine for Formula Student
Špičák, Milan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the Powertrain choice evaluation for Formula Student car, building a reliable computational model by using an advanced testing equipment. The work is than focused on preparing the testing conditions, testing itself and also calibration of the Engine Control Unit to be able to validate the simulations as well as set the engine to run efficiently and reliably in hard racing conditions. It is part of the complex project developing turbocharged single-cylinder engine for TU Brno Racing team.
Indikátor okamžité spotřeby paliva automobilu
Klásek, Tomáš ; Roubal, Zdeněk (oponent) ; Drexler, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá seznámením s principy vstřikování paliva a jejich typy v moderních spalovacích motorech. Základním zaměřením této práce bude probrat jak fungují moderní vstřikovače paliva, dále pak popsat senzory automobilu důležité pro tuto práci. Následně bude navrženo řešení zjišťování okamžité normované spotřeby paliva pomocí získaných dat z elektronického systému automobilu, jejich zpracování pomocí elektrocniké platformy a následné zobrazení pomocí vhodného zobrazovače.
Multifunkční volant Formule Student
Paulus, Luboš ; Štohl, Radek (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zobrazovací jednotky pro multifunkční volant Formule Student. Zobrazovaná data na této jednotce jsou přenášená po RS232 nebo CAN sběrnici z řídicí jednotky formule do mikrokontroléru. Nejdříve je třeba zjistit, jaké jsou nezbytné informace pro řidiče a v jaké formě budou zobrazovány, aby byli pro řidiče přínosné a dostatečně čitelné. Z tohoto vyplývá další bod, kterým je vhodná volba zobrazovacích prvků, jež budou na volantu použity. Následuje vytvoření návrhu a konstrukce zobrazovací jednotky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.